Dental Hospital România se alătură luptei împotriva CORONAVIRUSULUI

Statisticile Organizației Mondiale a Sănătății arată că pe 22 februarie, în Italia erau 9 cazuri și zero morți. După 18 zile, Italia înregistrează 10149 cazuri, 631 morți și o izolare completă. Dacă această izolare era instituită mai devreme, probabil că statisticile ar fi arătat altfel.

Demarăm o campanie de conștientizare a societății și limitare a riscului de răspândire a infecției. Putem învăța din experiența Italiei și putem lua măsuri din timp, pentru a preveni o agravare a situației.

Este foarte important să limităm sursele de răspândire a infecției și fiecare dintre noi să fie responsabil pentru semenii noștri.

Putem să depășim această situație critică luând măsuri acum și nu mai târziu, când ar putea fi mult prea tardive. De aceea, Spitalul de stomatologie Dental Hospital România se alătură luptei de conștientizare și prevenție împotriva CORONAVIRUSULUI, adoptând anumite măsuri speciale.

Datorită numărului mare de pacienți, ce ne calcă pragul în fiecare zi, Dental Hospital România a hotărât să reducă activitatea, asigurând urgențele și lucrările care sunt în desfășurare, în scopul limitării răspândirii potențiale a infecției.

Considerăm că viața semenilor noștri este cea mai importantă și, pentru siguranța dumneavoastră, vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare, ca actul medical să fie la cele mai înalte standarde, așa cum v-am obișnuit.

Patru medici vor fi la dispoziția dvs. în intervalul 10:00-16:00, în perioada 16-23 MARTIE 2020.

Ne cerem scuze pacienților nostri și sperăm, cu înțelegerea dumneavoastră, să traversăm această perioadă! Vă asigurăm că toate aceste măsuri sunt adoptate pentru binele întregii societăți!

Cu speranță că vom răspunde cu responsabilitate și că vom depăși cu toții cu bine această situație, echipa Dental Hospital România vă mulțumește pentru înțelegere!